🎁 Rabat 10% z kodem SMART10

Regulamin sklepu internetowego NEXANO

§ 1 Postanowienia wstępne

  1. Sklep internetowy NEXANO, dostępny pod adresem www.nexano.pl, prowadzony jest przez Inter Serwis Igor Barański, prowadzącego działalność gospodarczą wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) pod numerem NIP: 1251141879, REGON: 015187691, z siedzibą przy ul. Kasztanowa 5, 05-270 Marki.

     

  2. Niniejszy regulamin (dalej „Regulamin”) określa zasady korzystania ze Sklepu internetowego NEXANO oraz zasady i tryb zawierania umów sprzedaży na odległość pomiędzy Sprzedawcą a Klientem.

     

  3. Regulamin skierowany jest do Konsumentów oraz Przedsiębiorców korzystających ze Sklepu.

     

§ 2 Definicje

Konsument – osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą umowę w ramach Sklepu, której przedmiot nie jest związany z działalnością gospodarczą lub zawodową. 

Przedsiębiorca na prawach Konsumenta – osoba fizyczna zawierająca Umowę Sprzedaży bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla niej charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.

Sprzedawca – Inter Serwis Igor Barański, właściciel marki NEXANO. 

Klient – każdy podmiot dokonujący zakupów w Sklepie. 

Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna posiadająca zdolność prawną, która korzysta ze Sklepu w ramach prowadzonej działalności gospodarczej. 

Sklep – sklep internetowy NEXANO dostępny pod adresem www.nexano.pl. 

Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży Produktu lub Produktów zawierana między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu. 

Produkt – rzecz ruchoma lub usługa dostępna w Sklepie i będąca przedmiotem Umowy sprzedaży. 

Zamówienie – oświadczenie woli Klienta zmierzające do zawarcia Umowy sprzedaży Produktu lub Produktów w Sklepie. 

Formularz zamówienia – interaktywny formularz dostępny w Sklepie umożliwiający złożenie Zamówienia. 

Koszyk – element Sklepu, w którym Klient może przeglądać i modyfikować produkty przed złożeniem Zamówienia. 

Konto – konto Klienta w Sklepie, w którym przechowywane są dane Klienta oraz informacje o złożonych Zamówieniach.

Dzień roboczy – jeden dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.

§ 3 Kontakt ze Sklepem

  1. Adres rejestrowy: Inter Serwis Igor Barański, ul. Kasztanowa 5, 05-270 Marki.

     

  2. Adres do zwrotów i reklamacji: ul. Piłsudskiego 205A, 05-270 Marki.

     

  3. Adres e-mail: kontakt@nexano.pl

     

  4. Telefon: 734 499 992

     

  5. Godziny kontaktu: pon.–pt. 9:00–17:00.

     

§ 4 Wymagania techniczne

Do korzystania ze Sklepu niezbędne są: 

  1. a) Urządzenie z dostępem do Internetu i przeglądarką internetową. 
  2. b) Aktywne konto e-mail. 
  3. c) Włączona obsługa plików cookies.

§ 5 Informacje ogólne

  1. Ceny w Sklepie są podawane w złotych polskich (PLN), brutto (z VAT).

     

  2. Końcowa kwota do zapłaty obejmuje cenę Produktu oraz koszt dostawy.

     

  3. Koszty dostawy są podawane podczas składania Zamówienia.

     

  4. Sprzedawca realizuje dostawy na terytorium Polski oraz wybranych krajów UE – szczegółowe informacje znajdują się w zakładce „Dostawa”.

     

  5. Minimalna wartość zamówienia może być określona w ofercie Produktu.

     

  6. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do czasowych promocji, kodów rabatowych i akcji specjalnych – warunki promocji każdorazowo określone będą w regulaminie promocji.

     

§ 6 Zakładanie Konta

  1. Konto tworzy się poprzez wypełnienie Formularza rejestracji, podając imię i nazwisko, adres, e-mail i numer telefonu.

     

  2. Założenie Konta jest bezpłatne.

     

  3. Klient może usunąć Konto w każdej chwili, wysyłając wiadomość e-mail na adres kontakt@nexano.pl.

     

  4. Klient może dodatkowo wyrazić zgodę na otrzymywanie newslettera – zgoda jest dobrowolna i może zostać wycofana w każdej chwili.

§ 7 Składanie Zamówień

  1. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu poprzez stronę Sklepu.

     

  2. W celu złożenia Zamówienia Klient: a) dodaje wybrane Produkty do Koszyka; b) wypełnia Formularz Zamówienia, podając dane niezbędne do realizacji zamówienia (w tym dane do dostawy i faktury); c) wybiera metodę dostawy i metodę płatności; d) potwierdza złożenie Zamówienia poprzez kliknięcie przycisku „Kupuję i płacę” (lub równoważnego), co wiąże się z obowiązkiem zapłaty.

     

  3. Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie i przyjmuje do realizacji poprzez wysłanie Klientowi stosownej wiadomości e-mail na podany adres e-mail. Z chwilą otrzymania tej wiadomości przez Klienta dochodzi do zawarcia Umowy Sprzedaży.

     

  4. Kliknięcie przycisku „Kupuję i płacę” jest równoznaczne z zawarciem umowy i zobowiązaniem do zapłaty ceny.

     

  5. Sprzedawca przesyła Konsumentowi potwierdzenie zawarcia Umowy Sprzedaży na trwałym nośniku (np. w wiadomości e-mail) w rozsądnym czasie po jej zawarciu, najpóźniej w chwili dostarczenia Produktu.

§ 8 Metody dostawy i płatności

  1. Dostawa: InPost Paczkomaty, InPost Kurier, kurier DPD, kurier DHL, Poczta Polska.

     

  2. Płatności:

     

  • przelew tradycyjny (termin zapłaty 7 dni),

     

  • szybkie płatności online (Przelewy24, obsługujące BLIK, karty płatnicze, szybkie przelewy bankowe),

     

  • InPostPay,

     

  • płatność za pobraniem (jeśli aktywowana).

     

  1. Brak płatności w terminie 7 dni skutkuje anulowaniem zamówienia.

     

§ 9 Wykonanie umowy sprzedaży

  1. Umowa sprzedaży zostaje zawarta w momencie przesłania potwierdzenia przyjęcia Zamówienia.

     

  2. Termin dostawy Produktów wynosi od 2 do 7 dni roboczych od momentu zaksięgowania płatności, chyba że opis Produktu stanowi inaczej.

     

  3. W przypadku nieodebrania przesyłki przez Klienta, Sprzedawca może obciążyć Klienta kosztami ponownej wysyłki.

§ 10 Prawo odstąpienia od umowy

  1. Konsument ma prawo odstąpić od Umowy w ciągu 14 dni bez podania przyczyny.

     

  2. Termin liczony jest od dnia dostarczenia Produktu.

     

  3. Zwrot płatności obejmuje cenę Produktu oraz koszty dostawy do wysokości najtańszej dostępnej opcji dostawy oferowanej w Sklepie.

     

  4. Zwrot następuje w terminie 14 dni od otrzymania zwróconego Produktu lub dowodu jego odesłania.

     

  5. Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu.

     

  6. Wyjątki od prawa odstąpienia określa art. 38 ustawy o prawach konsumenta.

     

  7. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jej odesłania – w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

     

  8. Postanowienia niniejszego § 10 dotyczące Konsumenta stosuje się odpowiednio do Przedsiębiorcy na prawach Konsumenta.

     

    Ważne: Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Konsumentowi (lub Przedsiębiorcy na prawach Konsumenta) w odniesieniu do umów wymienionych w art. 38 Ustawy o prawach konsumenta, w tym m.in. umów:

     

    a) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, których po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych (np. bielizna, maski, określone kosmetyki), jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

    b) o dostarczanie

    treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go o utracie prawa odstąpienia od umowy.

     

👉 Załącznik nr 1: Wzór formularza odstąpienia, pobież tutaj

§ 11 Odpowiedzialność Sprzedawcy za brak zgodności Produktu z Umową

  1. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za brak zgodności Produktu z Umową istniejący w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu dwóch lat od tej chwili.

     

  2. Jeżeli Produkt jest niezgodny z Umową, Konsument/Przedsiębiorca na prawach Konsumenta może żądać jego naprawy lub wymiany. Sprzedawca dokonuje naprawy lub wymiany w rozsądnym czasie i bez nadmiernych niedogodności.

     

  3. Reklamację można zgłosić e-mailowo lub pisemnie, podając: dane Klienta, numer zamówienia, opis wady i żądanie.

     

  4. Obniżenie ceny lub odstąpienie od Umowy jest możliwe, jeśli:
    a) Sprzedawca odmówił naprawy lub wymiany, lub nie doprowadził do zgodności z Umową;
    b) brak zgodności jest na tyle istotny, że uzasadnia natychmiastowe obniżenie ceny albo odstąpienie od umowy;
    c) z oświadczenia Sprzedawcy wynika, że nie doprowadzi on Produktu do zgodności z Umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności.

     

  5. W przypadku reklamacji Konsument dostarcza Produkt na koszt Sprzedawcy na adres do zwrotów podany w §3.

     

  6. Sprzedawca rozpatruje reklamację w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej otrzymania.

§ 12 Dane osobowe

  1. Administratorem danych osobowych Klientów jest Sprzedawca.

     

  2. Dane są przetwarzane w celu realizacji Umowy Sprzedaży (art. 6 ust. 1 lit. b RODO), a także w celach wynikających z prawnie uzasadnionych interesów Sprzedawcy (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

     

  3. Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych, ich poprawiania, żądania usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz przenoszenia danych.

     

  4. Szczegółowe zasady i cele przetwarzania danych, w tym informacje o Plikach Cookies, znajdują się w Polityce prywatności i cookies dostępnej na stronie Sklepu.

§ 13 Siła wyższa

  1. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia lub niewykonanie Umowy wynikające z działania siły wyższej, tj. zdarzeń niezależnych od Sprzedawcy (klęski żywiołowe, strajki, awarie, pandemie, blokady transportowe).

     

  2. W przypadku działania siły wyższej, Sprzedawca niezwłocznie poinformuje Klienta o przewidywanym wpływie na realizację zamówienia.

§ 14 Obowiązki Klienta

  1. Klient zobowiązany jest do podawania prawdziwych danych.

     

  2. Klient nie może dostarczać treści bezprawnych.

     

  3. Klient odpowiada za bezpieczeństwo swojego konta w Sklepie.

     

§ 15 Postanowienia końcowe

  1. Umowy zawierane są w języku polskim.

     

  2. W sprawach nieuregulowanych zastosowanie mają przepisy prawa polskiego, w szczególności Kodeks cywilny i ustawa o prawach konsumenta.

     

  3. Konsument może korzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji, w tym poprzez platformę ODR: https://ec.europa.eu/consumers/odr/.

     

  4. Właściwy sąd do rozpatrywania sporów z Przedsiębiorcą to sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy.